Customer Journey &
Customer Experience
Hoe realiseer je een voor de klant merkbaar onderscheidende klantbeleving? Weet jij wat jouw klantgroepen belangrijk vinden? Een campagne is alleen succesvol als we dat helder voor ogen hebben. Daarnaast helpen we je te bepalen wat belangrijk is voor jouw merk. Jouw organisatie is immers uniek, met een eigen DNA, waarden en persoonlijkheid. Door goed te zien, wat belangrijk is voor jouw merk én jullie klanten, helpen wij je verdere keuzes te maken. En deze staan aan de basis van medewerkers die betrokken zijn bij jouw organisatie en klanten die van jouw merk houden. Met deze emotionele binding raak je klanten en zorg je voor een relatie voor een langere termijn.
Wil je jouw Customer Journey inzichtelijk maken en verder professionaliseren? Of laten opzetten en uitrollen van een Customer Experience Programma? WHY CULTURE is graag jouw reispartner.
Samen creëren wij een succesvolle klantbeleving bij jouw organisatie.
Tevreden klanten, zijn ‘tevreden op het moment’ maar ervaren niet een emotionele binding. Neem je daar genoegen mee? We gaan met jou een traject in om klanten een 9+beleving te laten ervaren – en daarmee een relatie voor een langere termijn.
Neemt contact op hoe we met jou die 9+ beleving voor elkaar krijgen!
Hoe creëer je een succesvolle klantbeleving? En hoe zet je jouw organisatie ijzersterk en onderscheidend in de markt?
Via onze trainingen helpen wij je hiermee. Deze worden los aangeboden of als onderdeel van onze programma’s:
Training (3 dagen):
- In vijf stappen naar de beste Customer Journey!
Training (2 dagen)
- Met welke technieken beïnvloed je het gedrag van klanten?
- Hoe communiceer je doel(groep)gericht voor een hogere klantbeleving?
Customer experience: Feel Good brand
Feel Good Brand: bevlogen medewerkers en binding met jouw klanten
Een test. Wat is jouw antwoord op de volgende vragen?
- Ben je als bedrijf in staat om te innoveren en verandering succesvol uit te voeren?
- Is bij jouw organisatie al het besef ontwikkeld dat emotie en beleving essentiële onderdelen
zijn van het succes van een onderneming ?
Zetten deze vragen jou op het minst aan het denken? En dat is goed, want emotionele verbondenheid creëren met potentiele klanten geeft als resultaat duurzame relaties. In deze maatschappij kom je uitsluitend op een versie 2.0 van jouw organisatie als emotie en beleving KPI’s zijn; til jouw organisatie naar het volgende niveau door beleving voorop te stellen!
Training (4 dagen)
Van een ‘dertien-in-dozijn-bedrijf’ naar een Feel Good Brand .
Opleiding
Deskundige Feel Good Brands