Aanpak klantbeleving+

Maak je een afspraak?

Inzicht en advies binnen 3 weken:

In een persoonlijk gesprek lichten wij graag onze op jouw wensen gebaseerde aanpak toe.

Hoe realiseer je een voor jouw klanten merkbaar onderscheidende klantbeleving? Van essentieel belang is om te weten wat jouw verschillende klantengroepen belangrijk vinden. En waarom ze graag in business zijn of gaan met jou. Tevreden klanten, zijn ‘tevreden op het moment’ maar ervaren niet een emotionele binding. Ze zullen jouw organisatie ook niet aanbevelen bij anderen.

 

Wat doen we voor jou?

We gaan met jou een traject in om klanten een 9+beleving te laten ervaren – en daarmee een relatie voor een langere termijn. Om de gehele Customer Experience te verbeteren, zullen we de Customer Journey via mapping goed in kaart brengen. Aanvullend met de inzichten van een eventuele scan, een NPS-meting en een Customer mapping krijgen we inzicht en helpen we jou met het bepalen wat belangrijk is voor jouw merk én jullie klanten. We maken samen met jou een strategisch plan voor meer klanten die van jouw merk houden.

Samen creëren wij een succesvolle klantbeleving bij jouw organisatie. Met deze emotionele binding raak je klanten en zorg je voor ware ambassadeurs.

Wil je jouw Customer Journey inzichtelijk maken en verder professionaliseren? Of laten opzetten en uitrollen van een Customer Experience of Feel Good Programma? Of een optimaal ‘order-to-cash’-proces?

WHY BRANDING gaat graag met jou op reis.

 

Neem snel contact op, we spreken je graag over hoe we kunnen samenwerken.

Andere vormen van aanpakken

Wij adviseren je graag op een wijze die bij jou past.

Denk eens aan:

  • Emotions sells: hoe wordt jouw organisatie een Feel Good Brand?
  • Van een ‘dertien-in-dozijn-bedrijf’ naar een Feel Good Brand .
  • Hoe wordt je een deskundige Feel Good Brands
  • In vijf stappen naar de beste Customer Journey!
  • Met welke technieken beïnvloed je het gedrag van klanten?
  • Hoe handel en communiceer je doel(groep)gericht voor een hogere klantbeleving?

Heb je vragen? Neem vooral contact op!

ERVARINGEN


WHYBRANDING maakt gebruik van cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat een website op uw computer of mobiel toestel opslaat wanneer u onze site bezoekt. Meer weten? Lees ons
Cookiegebruik
Cookiebeleid
Cookie Settings
Accepteer
Nee, liever niet
WHY BRANDING maakt gebruik van cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat een website op uw computer of mobiel toestel opslaat wanneer u onze site bezoekt. Meer weten? Lees ons
Cookie Policy
Cookie Settings
Accepteer
Nee, liever niet