Identiteitsscan

Maak je een afspraak?

Inzicht en advies binnen 3 weken:

In een persoonlijk gesprek lichten wij graag onze op jouw wensen gebaseerde aanpak toe.

Hoe zijn de waarden van jouw bedrijf geformuleerd? Zijn deze in de gehele organisatie verankerd en geborgd? Zo ja, op welke wijze? Welke middelen zijn hiertoe ontwikkeld? Komt de purpose van jouw medewerkers overeen met die van het bedrijf? Is er een kloof hierbij tussen de jongere en oudere generatie?

Dit en nog veel meer meten wij in de indentiteitsscan. Deze scan biedt jouw organisatie een inzicht en focus voor meer werkgeluk&succes!

Hoe veranker je jouw kernwaarden in alle lagen van de organisatie. Hoe werken jouw medewerkers volgens deze kernwaarden? Een sterk merk begint bij het dragen van de bedrijfswaarden van de medewerkers van jouw organisatie.  

Wil je ontdekken wat jouw indentiteit is, bepalen wat het “waarom” van jouw organisatie is?

Het begint met het waarom! Doelen voor bevlogen medewerkers en geïnspireerde klanten!

Neem snel contact op, we spreken je graag over hoe we kunnen samenwerken.

Andere vormen van advies

Is een scan niet wat je zoekt?
Wij adviseren je graag op een wijze die bij jou past.

  • Storytelling: hoe vertel je het verhaal van jouw organisatie?
  • Personal branding (voor ZZP’ers en medewerkers die op zoek zijn naar eigen talent/ talentontwikkeling)
  • Waarom en hoe veranker je de waarden van jouw organisatie?
  • Identiteitsreis Feel Good Brand: voor afdelingen, medewerkers en zzp’ers

Heb je vragen? Neem vooral contact op!

ERVARINGEN


WHYBRANDING maakt gebruik van cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat een website op uw computer of mobiel toestel opslaat wanneer u onze site bezoekt. Meer weten? Lees ons
Cookiegebruik
Cookiebeleid
Cookie Settings
Accepteer
Nee, liever niet
WHY BRANDING maakt gebruik van cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat een website op uw computer of mobiel toestel opslaat wanneer u onze site bezoekt. Meer weten? Lees ons
Cookie Policy
Cookie Settings
Accepteer
Nee, liever niet