Hoe optimaliseer je de rol
van de credit manager binnen de Customer Journey?

Doe je mee?

Training:

Hoe optimaliseer je de rol van de credit manager in de Customer Journey?

Tot voor kort werd aan de afdeling Credit Management of Debiteurbeheer geen of nauwelijks een rol toebedeeld op het gebied van klantbehoud. Terwijl de wijze waarop omgegaan wordt met klanten die openstaande facturen hebben, van cruciaal belang is. Want veel klanten geven via het niet -betalen van hun rekening een signaal mee: ‘Ik ben ontevreden over de geleverde diensten, producten of bepaalde processen’. Organisaties gaan vaak aan de slag met deze individueel afgegeven signalen, maar vergeten te kijken naar het grotere plaatje. En precies hierin zijn credit managers van grote toegevoegde waarde voor de klanten en hiermee voor de gehele organisatie.

In de Training De rol van credit manager binnen de Customer Journey behandelen we hoe CM werkt binnen de Customer Journey aan de hand van “mapping” en welke stappen en touchpoints hierin aan te wijzen zijn. Wat is belangrijk en waar kun jij je invloed op uitoefenen? Welke gesprekstechnieken werken zodat klanten het gedrag vertonen dat je wenst. Welke inzichten op communicatief en psychologisch vlak helpen je daarbij? Je krijgt in onze Training de handvatten om invloed te kunnen uitoefenen, zodat de werkwijzen die met jouw klanten te maken hebben, continu beter worden. En concrete stappen die je de volgende dag direct toe kunt passen.

“It takes months to find a customer… seconds to lose one” Vince Lombardi

Geef je snel op, we hebben een maximaal aantal deelnemers!

Training
Hoe optimaliseer je de rol van de credit manager binnen de Customer Journey?

Dagen
2 dagen

Datum
donderdag: 13 februari en 12 maart 2020

Tijd
van 9.30 tot 16.00 uur

Locatie
Passende en centrale locatie

Voor wie
Deze sessie is geschikt voor elke Credit Manager of Debiteurenbeheerder die zijn of haar team en afdeling naar een hoger niveau wil tillen!

Prijs
€ 899,- exclusief btw

Wat behandelen we?

    • Hoe je jouw invloed op klantbehoud vergroot en daarmee jouw resultaten;
    • Hoe CM binnen de Customer Journey werkt;
    • Welke touchpoints hierin op basis van “mapping” aan te wijzen zijn;
    • Dat je met doelgroepgericht communiceren betere resultaten behaalt en hoe je deze vorm van communiceren ook toe kunt passen;
    • Hoe je gesprekstechnieken toepast voor het behalen van je doelen;
    • Hoe je kunt inspelen op verschillende gedragsstijlen en de regie houdt over het gesprek;
    • Hoe je beter leert om te gaan met weerstand aangezien je snapt waar het vandaan komt bij jouw gesprekspartner c.q. klant;
    • Je weet hoe je het telefonische en schriftelijke debiteurenbeheer kunt optimaliseren;
    • Hoe je beter samenwerkt met zowel jouw directe collega’s als collega’s van andere afdelingen;
    • Hoe je jouw rol optimaal kunt toepassen in de gehele CM Customer Journey en daar ook naar kan en gaat handelen.

Benieuwd naar het gehele programma? Laat het ons weten en neem vooral contact op!

In 2020 geven we deze training op diverse data, informeer naar de mogelijkheden.

ERVARINGEN


WHYBRANDING maakt gebruik van cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat een website op uw computer of mobiel toestel opslaat wanneer u onze site bezoekt. Meer weten? Lees ons
Cookiegebruik
Cookiebeleid
Cookie Settings
Accepteer
Nee, liever niet
WHY BRANDING maakt gebruik van cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat een website op uw computer of mobiel toestel opslaat wanneer u onze site bezoekt. Meer weten? Lees ons
Cookie Policy
Cookie Settings
Accepteer
Nee, liever niet