Werkgeluk en Employer Branding
Doe je mee?
3-daagse training:
Hoe werkt werkgeluk voor uw organisatie?
Werkgeluk en Employer branding
Uw medewerkers zijn “best tevreden”, maar u mist betrokkenheid en bevlogenheid… U ervaart dat het lastig is om nieuwe medewerkers aan te trekken en ook te behouden. Het verloop van uw medewerkers is hoger dan uw doelstelling, net als het ziekteverzuim.
Gelukkige medewerkers zijn productiever, efficiënter, zijn minder vaak ziek en blijven langer bij uw organisatie werken. Daarbij zijn gelukkige medewerkers de beste ambassadeurs voor uw organisatie.
Wilt u leren het werkgeluk van uw medewerkers te meten en te verhogen?
Wat is nodig om een aantrekkelijke werkgever te worden en bekend te staan?
Geef je snel op, we hebben een maximaal aantal deelnemers!
Training
Hoe werkt werkgeluk voor uw organisatie?
(Werkgeluk en Employer branding)
Dagen
3 dagen
Data
dinsdag: 11, 18 juni en 25 juni en terugkomsessie 17 oktober
Locatie
Verrassende locaties in de Randstad. Indien gewenst zijn ook InHouse-trainingen voor teams een optie
Voor wie
Voor iedereen die verantwoordelijk is voor de aansturing en begeleiding van medewerkers. En daarbij beleidsbepalers van HRM en Marketing/Communicatie.
Prijs
€ 1.655,- exclusief btw
Wat behandelen we onder meer in deze training
Hoe werkt werkgeluk voor uw organisatie?
(Werkgeluk en Employer branding)
- De rol van werkgeluk via het werkgelukmodel
- Hoe zet je jouw organisatie als een aantrekkelijke werkgever in de markt?
- Waarom en hoe veranker je de waarden van jouw organisatie?
- Sollicitatieprocedures en onboarding: hoe verwelkom jij jouw nieuwe medewerkers?
- Hoe behoud je gelukkige – en dus productievere en efficiëntere – medewerkers?
- Hoe meet en vergroot je werkgeluk?
Heb je vragen? Neem vooral contact op!