2-daagse Workshop Storytelling

Doe je mee?

Workshop

Storytelling

Hoe vertel je jouw verhaal of dat van jouw organisatie? 

Storytelling heeft zich in de afgelopen jaren sterk ontwikkeld. Waar het decenia geleden voorzichtig werd ingezet om het verhaal van het bedrijf te vertellen, worden verhalen nu gezien (en erkend) als krachtige instrumenten op vele vlakken. Storytelling is een geliefde tool voor toepassing in externe en interne communicatie, bij het ontwikkelen en verbeteren van organisaties, veranderen van de bedrijfscultuur, doorvoeren van innovaties, leiderschap, beleidsontwikkeling en ook in marketing.

In deze tweedaagse training laten we je zien hoe het in de hersenen geregeld is, waardoor wij van nature van verhalen houden. Jij leert wat een verhaal is, hoe je het verhaal vindt en hoe je het met impact vertelt. We nemen de principes door van storytelling en jij ontdekt hoe jij persoonlijke ervaringen kunt transformeren naar inspirerende en heldere verhalen. En – niet onbelangrijk – je weet hoe en wanneer jij storytelling in kunt zetten.

 

Bij deelname aan deze interactieve workshop presenteer je op de tweede dag jouw eigen verhaal, dat van jouw bedrijf of dat van jouw team aan mede-trainees. Jij weet op dat moment goed hoe je hen kunt raken in hoofd en hart of in beweging krijgt om jouw doel te bereiken!

“The most powerful person in the world is the storyteller” aldus Apple-oprichter Steve Jobs.


Geef je snel op, we hebben een maximaal aantal deelnemers!

Workshop
Storytelling
(Hoe vertel je jouw verhaal of dat van jouw organisatie?) 

Dagen
2 dagen

Datum
dinsdag: 4 februari en 18 februari 2020

Tijd
van 9.30 tot 16.30 uur

Locatie
Prettige locatie in de omgeving van Den Haag.

Voor wie

Voor iedereen die zichzelf (zijn of haar organisatie) wil profileren, wil positioneren en onderscheidend in de markt wil zetten.

Prijs
€ 998,- exclusief btw

Na het volgen van deze workshop:

  • weet je wat een verhaal is;
  • weet je hoe je het verhaal vindt;
  • weet je hoe je een verhaal met impact vertelt;
  • ken je de principes van storytelling;
  • kan je persoonlijke ervaringen transformeren naar inspirerende en heldere verhalen;
  • weet je hoe en wanneer jij storytelling in kunt zetten;
  • heb je een interactieve workshop beleeft waarmee wij je alle handvatten aanreiken om jou neer te zetten als een geloofwaardige en unieke professional.

Wil je het programma ontvangen? Laat het ons weten en neem vooral contact op!

In 2020 hebben we nieuwe data voor deze opleiding, informeer naar de mogelijkheden. 

ERVARINGEN


WHYBRANDING maakt gebruik van cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat een website op uw computer of mobiel toestel opslaat wanneer u onze site bezoekt. Meer weten? Lees ons
Cookiegebruik
Cookiebeleid
Cookie Settings
Accepteer
Nee, liever niet
WHY BRANDING maakt gebruik van cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat een website op uw computer of mobiel toestel opslaat wanneer u onze site bezoekt. Meer weten? Lees ons
Cookie Policy
Cookie Settings
Accepteer
Nee, liever niet