Identity Journey
Mensen zijn niet loyaal aan een organisatie, maar (onbewust) aan de waarden van een bedrijf.
Wij zijn ervan overtuigd dat jouw merkstrategie van binnen begint. Want je kunt pas écht een mooie boodschap uitdragen, als die terugkomt in alles wat je doet. Wat zijn de waarden en de cultuur van jouw organisatie? Waar draait het bij jullie om? Motiveert jouw organisatie werkgeversgeluk? Zijn jouw medewerkers betrokken en/of bevlogen? Emotionele verbondenheid binnen een organisatie is bepalend voor hoe goed het in staat is om te innoveren en nieuwe strategieën succesvol uit te voeren. Daarom richt WHY CULTURE zich op de emotionele verbinding intern en de brug naar jouw externe uitstraling. Jouw doelen, uitgedragen door jouw medewerkers, daarin maak je het verschil.
Het begint met het waarom! Doelen voor bevlogen medewerkers en geïnspireerde klanten!
Programma Identity Journey voor MT en afdelingsteams
In de vorm van een programma bieden we deze Identity Journey ook aan teams – MT’s en afdelingen –
die zich beter willen positioneren binnen de organisatie en zo op een natuurlijke wijze leiderschap nemen.
Met het team gaan we gezamenlijk naar de kern, wie we zijn, waar we voor staan, wat ons
onderscheidend maakt en wat we willen bereiken.
Dankzij deze zoektocht wordt het team hechter, de productiviteit hoger en is de uitstraling binnen de
organisatie en ver daarbuiten krachtiger en geloofwaardiger.
Programma Personal Branding voor ZZP’ers: werken aan jouw toekomst
Een programma speciaal ontwikkeld voor zzp’ers en kleinere ondernemers die zich beter krachtiger en
Beter willen positioneren in de markt en daarmee de juiste klanten aan willen trekken.
We gaan gezamenlijk naar jouw kern, wie je bent, waar je voor staat, wat jou onderscheidend
maakt en wat je wilt bereiken.
Dankzij deze zoektocht wordt jouw merk geloofwaardiger en sterker, jouw naamsbekendheid groter en jouw imago beter. Met alle positieve gevolgen voor jouw netwerk van dien!
Neem contact op voor verder info.
Wheels of why: van een betekenisvolle identiteit naar een sterk imago
Hoe veranker je de kernwaarden in alle lagen van jouw organisatie. Hoe werken jouw medewerkers volgens jullie waarden?
Een sterk merk begint bij het dragen van de bedrijfswaarden van de medewerkers van jouw organisatie
Het begint met het waarom! Hoe creëer je gelukkige werknemers?
- Storytelling: hoe vertel je het verhaal van jullie organisatie?
- Personal branding (voor ZZP’ers en medewerkers die op zoek zijn naar eigen talent/ talentontwikkeling)