Onze waarden
PERSOONLIJK WHY van de oprichters WHY BRANDING: Jilt Akkerman en Yvette Brook
Wij komen elke dag met plezier ons bed uit, omdat wij samen als doel hebben de kwaliteit van ons leven en werken – en de balans daartussen – te verbeteren.
WHY (PURPOSE) VAN WHY BRANDING
Wij komen elke dag met plezier ons bed uit, omdat wij het werkgeluk van medewerkers vergroten, de tevredenheid van klanten verhogen en organisaties hiermee (nog meer) tot bloei laten komen. Organisaties tot onderscheidende Feel Good Brand-merken helpen groeien, die ergens voor staan.
Ons uitgangspunt is dat je met gelukkige medewerkers méér bereikt. Werkgeluk is aanstekelijk en aantrekkelijk: gelukkige werknemers zorgen voor gelukkige klanten.
HOW
Dit doen we door samen mensen, medewerkers en bedrijven te helpen hun medewerker-en klanttevredenheid te optimaliseren. Want werkgeluk is aanstekelijk en zorgt voor hogere productiviteit – en dus hogere omzet en ROI – en een lager ziekteverzuim. Daarbij zorgen gelukkige werknemers voor gelukkige klanten.
WHAT
Wij organiseren trainingen, geven advies en implementeren strategieën.
Via het verhogen van medewerkersgeluk en klantbeleving+ verbeteren we de financiële gezondheid van organisaties.
Missie
De missie van WHY BRANDING is het verbeteren van de kwaliteit van leven en werken door het vergroten van medewerkersgeluk en klantbeleving+
Visie
Met gelukkige medewerkers zijn organisaties niet alleen mooier, duurzamer, en succesvoller, maar ook financieel gezonder. Werkgeluk is aanstekelijk en aantrekkelijk. En organisaties als Feel Good Brands zijn een voorwaarde voor blijvend succes. Gelukkige medewerkers en dito uitstraling als ambassadeurs, maken klanten gelukkig.
Onze kernwaarden
Geluk&gewild
Gelukkig zijn (op het werk) heeft veel voordelen voor medewerkers en maakt organisaties gewild
Aanstekelijk&Aantrekkelijk
Zoals het sneeuwbaleffect werkt, worden we allemaal aangestoken door (werk)geluk en Feel Good-merken
Van binnen – naar buiten
Gelukkige medewerkers zijn de beste en de meest oprechte ambassadeurs naar jouw klanten toe
Inspiratie&Energie
In die juiste flow van empowerment is jouw business succesvoller